domingo, 12 de diciembre de 2010

Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo.

Bé, avui m'agradaria parlar d'aquest llibre: Tot el que hauríem estat tu i jo si no fóssim tu i jo, un llibre d'Albert Espinosa del 2010, i va ser un dels més venguts aquest Sant Jordi passat.

Per a mi, aquest és un dels millors llibres que m'he llegit mai, podríem dir que l'incloc dintre del Top Ten dels meus llibres preferits.

Aquest llibre parla d'en Marcos, un noi amb un do a qui se li acaba de morir la mare (una famosa ballarina amb qui Marcos tenia una relació molt especial) i està plantejant-se deixar de dormir per sempre, però una trucada i una noia desconeguda que entra al teatre de davant del seu pis ho canviaran tot.
I ja no explico més sobre el llibre perquè val la pena llegir-lo.

A part de la història, que està molt bé, val la pena llegir aquest llibre per les frases de l'autor, petites perles com per exemple: "esclates a plorar o a riure. Crec que val la pena fer-se miques per aquests sentiments." I com aquesta moltes altres.

Una altra cosa que em va agradar molt és la personalitat de la mare d'en Marcos (que descobreixes a través del que aquest explica d'ella) i la relació que tenia amb ell. Em sembla una relació molt singular i la forma que te la mare de veure les coses em sembla molt original i diferent a com ho fa la resta de gent.

Després de llegir aquest llibre vaig interessar-me més per l'autor i vaig buscar-ne altres llibres com El món groc i també pel·lícules com Planta 4ta, Tu vida en 65 segundos o No me pidas que te bese porqué te besaré.

Bé, que crec que és un llibre entretingut, diferent i a més molt ràpid de llegir. En una tarda ja te l'has acabat (encara que és possible no voler que s'acabi). I res, recomano a tothom que vulgui passar una bona estona que se'l llegeixi i el disfruti perquè val la pena.

1 comentario:

  1. Sí, Espinoso parece intereante. Soloq ue 4a Planta tardaré aun en verla! ;)
    El libro no se.. ya veré! Tengo muchos otros pendiantes!!
    Així m'agrada Parra!! Anem actulitzant!(pero ya toca una nova eh)

    =)

    ResponderEliminar